torstai 20. tammikuuta 2011

Nippi tuli taloon!

Tutkimusmatkailija

Papin varpaiden syöjä

Et saakkaan mua kiinni!

Hurppa derppa koira!

Papi ota mut syliin!

Njamm, papin syli <3

Kattokaahan ku mulla on uus lelu!

Uusi paita, ilman tätä en kyllä mene ulos!

Dumbo!


Torstaina 20.01.2010 minut haettiin pois vanhasta kodistani. Nukuin koko ajomatkan uuden mamini sylissä koska siinä oli niiiin lämmintä ja mukavaa!

Uudessa kodissani en yhtään malttanut ensin nukkua, pissata tai kakkia, mutta sitten kun olin tarpeeksi riehunut ja vähän rauhoittunut niin kyllä minä muutaman kerran pissasin mamin ja papin uudelle sohvalle.. Kakkakin tuli oman pedin reunalle, mutta siitä se kiidätettiin heti sanomalehden päälle!?

Mami vei minut pari kertaa uloskin! En ole koskaan ennen käynyt ulkona enkä varmaan koskaan enää haluakaan! Siellä oli ihan tajuttoman kylmä enkä pystynyt edes tassua liikauttamaankaan!!! Sinne en kyllä pissaa ikinä vaikka minulla olikin lämmin paita päälläni! Hyihyi!

Illemmalla nukuin todella paljon ja aina vähän välillä hiukan reuhoin ja taas nukuin.. Sitten papi lähti suihkuun! Hyi olkoon en yhtään pidä jos ihmisillä ei ole vaatteita päällä! Haukuin kovasti kun telkkarissa vilahti joku täti jolla ei ollut kaikkia vaatteita päällä! Ja kun papi tuli suihkusta eikä hänellä ollut pitkiä housuja jalassa, niin pitihän sitä papillekin vähän rähjätä että pukisi nyt vaatteet nopsasti päälle!

Yö oli se kaikkein pahin! Minut laitettiin omaan huoneeseeni enkä päässyt mamin ja papin viereen nukkumaan!! Olinpas ilkeä ja uikutin heidät hereille parin tunnin välein, hihih ^_^

Aamulla olin taas niin innoissani, kun mami ja papi päästivät minut ulos huoneestani ja sain nukahtaa mamin paidan sisälle! Mutta he olivat todella ylpeitä kun olin kakannut paperin päälle ja pissannut juomakupin ja ruokakupin alustan päälle enkä enää lattialle tai sohvalle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti